Leoš Novotný se před čtyřmi lety objevil jako druhý soukromník na železnici, hned po majiteli RegioJetu Radimu Jančurovi. Jeho černo-žluté vlaky s označením Leo Express mimo jiné propojily východ republiky s Prahou, jako první začal pohodlně vozit cestující ze Zlínského kraje do metropole.

Právě tento kraj je Novotného domovem, narodil se v Uherském Hradišti a po vystudování ekonomie a financí na univerzitě v anglickém Warwicku se dal na podnikání. Dnes už tolik času ve svém rodišti netráví, přesto má ke Zlínskému kraji stále silný vztah a investuje další miliardy korun, aby kraj ještě více propojil s dalšími částmi země.

"Kraj je stále 'politicky neodvážný', a místo aby dal šanci inovativním řešením, která ušetří dotace a přivezou lepší služby, tak stále udržuje status quo a monopol Českých drah v závazkové dopravě," míní Novotný.

Rozhovor s ním je součástí speciálu, kde se web HN ptá byznysmenů na situaci v krajích před volbami.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.