Pětadvacetiletá grafická designérka Veronika Rút Nováková žila v Brně celý život, aniž by si všimla, že je v jejím městě nadměrné množství reklamy. Zlom přišel v okamžiku, kdy se vrátila z ročního studia v Belgii. Uvědomila si, že ulice českých měst jsou mnohem víc zahlcené reklamou než ulice v Belgii a zastírají tak osobitost a historii městských domů.

Architektura je tak nucena ustoupit do pozadí "poutavé" reklamě majitelů nebo provozovatelů obchodů, kteří se nedokážou domluvit na nějakém směru své prezentace a nakonec jejich reklama zaniká v chaosu s těmi ostatními. 

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.