Po dvou letech, kdy se McDonald's potýkal s poklesem prodejů, se loni opět vrátil k dvoucifernému růstu. Největší světový řetězec rychlého občerstvení chce v trendu pokračovat i v příštích letech, a tak na středečním setkání s investory oznámil řadu novinek, které mu k tomu mají pomoci. Hlavní změnou je, že McDonald's začne doručovat jídlo zákazníkům domů.

Dosud fast food testoval doručování jídla jen v několika městech na Floridě, přičemž při rozvozu spolupracoval například s alternativní taxislužbou Uber. Nyní se rozhodl pilotní program rozšířit na své hlavní trhy. Do konce roku chce doručovat jídlo po celých Spojených státech a také ve Velké Británii, Francii, Německu a Kanadě. Ve všech těchto zemích totiž žije alespoň 75 procent lidí v okruhu osmi kilometrů od restaurace McDonald's. To je klíčový ukazatel pro to, aby bylo jídlo zákazníkům doručeno teplé.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se