Cestovní agentura Invia před dvěma lety zjistila, že když si zadá svůj název do některých internetových vyhledávačů, mezi odkazy se objeví na prvním místě konkurenční stránka dovolena.cz, kterou vlastní Student Agency Radima Jančury.

Někdo si podle všeho zadal název firmy jako placenou inzerci ve vyhledávačích, a odváděl tak její zákazníky ke konkurenci. Tuzemský lídr online prodeje zájezdů Invia proto zažádal o předběžné opatření, ve kterém by soud Student Agency přikázal, ať se podobných praktik zdrží. Soud obratem vyhověl.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?