Jan Mašek má dlouholeté zkušenosti s řízením firem a obchodem, a také s vydáváním magazínů a vývojem obsahových konceptů. Naposledy působil jako generální ředitel ve společnostech x-bionic® sphere na Slovensku, kde zajišťoval otevření provozu multifunkčního komplexu určeného profesionálním sportovcům a široké veřejnosti zajímající se o zdravý životní styl, sport a wellness. 

„Naše produktové portfolio se před nedávnem významně rozrostlo a další novinky plánujeme, což se odráží i v potřebě zřídit novou pozici v nejvyšším vedení,“ vysvětluje David Hurta, generální ředitel vydavatelství Mladá fronta.

Dříve zastával pozici výkonného ředitele ve společnosti Versa Puls Media v Rumunsku, kde se zabýval především vydavatelskou a nakladatelskou činností v oblasti farmacie a medicíny a připravoval prodej společnosti. Svoji kariéru začínal jako ředitel zákaznického centra a obchodní ředitel společnosti MediaServis.