Vedle snahy zastavit klesající preference svádí sociální demokracie ještě jeden důležitý boj. Boj o kampaň. Původně připravená propagace se narychlo předělává podle představ nového volebního lídra strany Lubomíra Zaorálka. ČSSD už změnila logo strany i tým expertů. K americké agentuře STG, která radila třeba prezidentovi Baracku Obamovi, přibrali sociální demokraté další zahraniční posilu. Jejich nový volební stratég, Slovák Robert Žanony, pracoval na úspěšných kampaních slovenského premiéra Roberta Fica.

Nové logo strana představila v pátek po posledním jednání nejužšího vedení s lídry krajských kandidátek. Starý symbol ČSSD Zaorálkovi připomínal "hlávku zelí namísto tradiční růže". Ostatně i jiné prvky stranické grafiky se mu zdají zastaralé a nemoderní. "Řekl jsem, že chci novou estetiku. S tím návrhem jsem spokojený," komentoval Zaorálek práci grafiků na logu. "Připadá mi to vtipné," dodal.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se