Vzápětí poté, co sociální demokraté na pozici volebního lídra vyměnili Bohuslava Sobotku za Lubomíra Zaorálka, rozjel ministr zahraničí kampaň, kterou má plně ve své režii. Má i hlavní slovo při vymýšlení billboardů, kterými se bude snažit ČSSD přitáhnout voliče. První takový slogan představil ve čtvrtek sám Zaorálek.

"Tento billboard jsme vymysleli v okruhu tří čtyř lidí. Měli jsme asi šest návrhů, které jsme ukázali vybraným lidem, a byli jsme překvapeni, že tento sklidil absolutně největší úspěch," řekl Zaorálek. Podle něj byl pro lidi nejsrozumitelnější. 

Podívejte se na billboardy ČSSD z předchozích kampaní

Na billboardu je Zaorálkova fotka a nápis "Když bohatne země, musí bohatnout i lidé". Během srpna by se měl billboard objevit na mnoha místech s tím, že do voleb vyjde ČSSD ještě s dalšími náměty. Jaké budou, ještě není jasné, ale graficky budou podobné jako ten nynější. 

Chci zaútočit na levnou práci, tvrdí Zaorálek

Zmínkou o bohaté zemi a bohatých lidech chce Zaorálek pokračovat ve své kampani, ve které ze všeho nejvíce kritizuje nízké mzdy a nelehkou životní situaci mnoha lidí.

"Chceme připravit politiku, která umožní, aby se lidé na prosperitě České republiky podíleli, a součástí této prosperity musí být to, že se lidem bude žít lépe," vysvětloval lídr nejsilnější vládní strany s tím, že špatný život lidí produkuje levná práce.

"Proto takové práci vyhlašuji válku. Chci na levnou práci zaútočit. Levná práce činí nejrůznějšími způsoby náš život nekvalitním. Mluvím s lidmi, kteří pracují, ale mají pocit, že je to k ničemu, protože levná práce nedává jejich životu stabilitu," tvrdí Zaorálek.

Lubomír Zaorálek ukazuje nový billboard na volební kampaň
Lubomir_Zaoralek_ukazuje_novy_billboard_na_volebni_kampan.jpg