V Praze se loni prodalo více nových bytů, než kolik se jich postavilo. Developeři dnes novostavby prodávají bez většího úsilí, přesto se snaží své projekty nějak ozvláštnit. Nastupujícím trendem jsou přípojky pro elektromobily nebo mobilní aplikace vyvinuté na míru konkrétních domů.

"Je to spojené s generační výměnou jak ve vedení developerských firem, tak lidí, kteří si nové byty kupují," domnívá se František Brož, analytik portálu cenovamapa.org. Mladší generace má vyšší očekávání než lidé, kteří si kupovali novostavby na přelomu milénia. "Klienti se stali developerům daleko většími partnery," říká Brož.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se