Pokud v marketingu platí, že není důležité, jak se o někom mluví, ale jestli se o něm vůbec mluví, pak je na tom z prezidentských kandidátů nejlépe Miloš Zeman. Měřeno množstvím zmínek na sociálních sítích, blozích a na novinových portálech překonává své protikandidáty naprosto suverénně.

Vyplývá to z takzvané analýzy sentimentu společnosti SentiOne, prováděné mezi 19. říjnem a 19. prosincem. Její výsledky ukazují, že o Zemana je dvakrát větší zájem než o jeho nejbližší konkurenci.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.