Kdo pravidelně užívá výhod pražské podzemní dráhy, patrně mu neunikla už několik měsíců trvající sebepropagace dopravního podniku. Jde o velmi osobitý způsob, jak lidem předat informace, jejichž hodnotu a praktickou využitelnost není snadné rozpoznat. Zvláště po ránu, při cestě do práce, kdy mysl bývá ochablejší. Posuďte sami několik namátkou vybraných sdělení z reklamních tabulí ve vagonech metra:

Víte, že strojvedoucí metra za jednu směnu vystřídá v tunelu světlo a tmu až 400krát?

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se