Necelý milion DMS zpráv poslali loni lidé v Česku na dobročinné účely. Oproti roku 2016 je to skoro o pětinu méně, ovšem celkem se podařilo vybrat skoro o tři miliony korun více. Může za to loňská novinka – kromě klasických DMS za 30 korun mohou totiž lidé v Česku už rok posílat i DMS za 60 a 90 korun.

A využívají toho více, čtvrtina všech odeslaných DMS byla právě ve vyšších cenách, přičemž 90korunových poslali ještě více než těch za 60 korun.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.