Po startu Účtenkovky vloni v říjnu se do nové loterie, jejíž losy tvoří stvrzenky elektronické evidence tržeb, vrhlo přes 450 tisíc zákazníků a do slosování zaregistrovali téměř 14 milionů účtenek. V listopadu jejich počet stoupl dokonce na 478 tisíc se 17 miliony "losů". Postupně však zájem o losování účtenek pomalu začal klesat. V únoru už toto číslo bylo o dva miliony nižší, hry se zúčastnilo 423 tisíc lidí. Ministerstvo financí přitom pokračuje v propagační kampani, jejíž celkové náklady dosáhnou 5,6 milionu korun.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Zájem o loterii Účtenkovka se od loňska snížil, zaregistrovaných účtenek je o 2 miliony méně než v prosinci a hráčů je o 20 tisíc méně.
  • V únoru hrálo Účtenkovku 422 793 lidí a bylo vydáno 15 542 430 účtenek.
  • Ministerstvo financí pokračuje v propagační kampani, jejíž celkové náklady letos dosáhnou 5,6 milionu korun, a očekává změny k lepšímu.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.