Podnikatel Radim Jančura chce jednat s premiérem Andrejem Babišem, aby se vahou své funkce zasadil o co nejrychlejší změnu technologie používané při rekonstrukci dálnice D1 a při výstavbě nových dálnic.

"Pokud s tím nic neuděláme a necháme to být, vážně hrozí, že za 20 let budeme celou dálnici D1 stavět zase úplně znovu, se všemi negativními dopady na dopravu," uvedl pro HN majitel brněnské skupiny Student Agency, jenž mimo jiné podniká v oblasti autobusové dopravy a je také zakladatelem a předsedou správní rady nadačního fondu Stínové ŘSD.

Jančura se prý rozhodl ve věci angažovat poté, co si přečetl, jak nízká je životnost nových betonových dálnic v Česku, kterých je v zemi kolem 400 kilometrů.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Radim Jančura chce po premiérovi Andreji Babišovi, aby se zasadil o změnu technologie při výstavbě betonových dálnic v Česku.
  • Poukazuje na zjištění odborníků z ČVUT, kteří prokázali, že po dvaceti letech se většina českých betonových dálnic rozpadá.
  • Vedle změny technologie betonování chce Jančura tlačit i na to, aby se výrazně prodloužila lhůta, kdy za nové dálnice nesou odpovědnost stavební firmy.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.