Prezidentská volební kampaň Mirka Topolánka stála asi 18,1 milionu korun. Sám Topolánek do ní investoval 7,4 milionu korun. Kandidatura finalisty prezidentské volby Jiřího Drahoše na post hlavy státu stála jeho sponzory téměř 50 milionů korun. Vyplývá to ze zpráv o financování volební kampaně, které kandidáti poskytli Úřadu pro dohled nad financováním politických stran. Část uchazečů o Hrad zatím svou povinnost nesplnila, čas mají do pondělní půlnoci.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Kandidáti prezidentské volby poskytli Úřadu pro dohled na financováním politických stran zprávy o financování svých kampaní.
  • Nejdražší kampaň měl Jiří Drahoš, jako výdaje vykázal 49,97 milionu korun. Druhou nejdražší měl Michal Horáček.
  • Mirka Topolánka stála volební kampaň asi 18,1 milionu korun, sám do ní investoval 7,4 milionu.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.