Udržitelný byznys je jediný model, který může přinést dlouhodobé výsledky a bude relevantní pro budoucí generace. Měl by sloužit nejen svým akcionářům, ale také planetě a celé společnosti. Dnešní podoba kapitalismu však příliš mnoho lidí opomíjí. Nůžky mezi lidmi se rozevírají, planeta je hodně zatěžkávána a důvěra v podnikání je stále velmi nízká. Může byznys skutečně napomoci restartovat současný systém? V Unileveru jsme přesvědčeni, že ano.

Chceme pomáhat vytvořit svět, v němž každý může žít dobře v rámci přirozených hranic naší planety. Využíváním našich firemních zdrojů se jako byznys snažíme napomoci řešit řadu závažných společenských a environmentálních otázek. Náš Unilever plán udržitelného rozvoje představený v roce 2010 leží v centru našeho obchodního modelu. Je naším závazkem, jak podnikat udržitelně − růst jako byznys a zároveň zmenšovat naši environmentální stopu a zvyšovat pozitivní celospolečenský dopad.

O úspěchu tohoto plánu hovoří naše výsledky. Cíle, které jsou stanovené do roku 2020, jsme už z 80 procent splnili. V současnosti také vlastníme 26 udržitelných značek, jež zmíněné cíle přímo naplňují. V posledních čtyřech letech tyto značky na globální úrovni překonávají průměrnou míru růstu naší společnosti, přičemž v roce 2017 stály za 70 procenty našeho růstu, což je fenomenální úspěch.

Ve společnosti Unilever pracuje už od roku 2001, na současné pozici je od roku 2016. Předtím působil v Nestlé. Vystudoval University of Cardiff ve Velké Británii.

Jako firma samozřejmě neznáme všechny odpovědi na stále se měnící výzvy současného světa, a navíc největší výzvy, jimž čelí svět, nemůžeme řešit sami. Změna na úrovni systému vyžaduje spolupráci všech. Proto jako firma podporujeme řešení Cílů udržitelného rozvoje OSN.

Zbývá vám ještě 40 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se