Největší podíl na sledovanosti televizí měla v prvním pololetí Česká televize. Její kanály sledovalo v průměru 30,9 procenta diváků starších 15 let, což je o procentní bod meziročně více. Vyplývá to z údajů ATO, které ve středu prezentovala Česká televize.

Skupina Nova dosáhla podílu 29,2 procenta, tedy o jeden procentní bod meziročně méně, kanály Primy získaly dohromady 22,2 procenta, což znamená ztrátu 0,7 bodu a TV Barrandov klesl podíl na sledovanosti téměř o pětinu na sedm procent.

Mezi hlavní programové události v České televizi patřila volba prezidenta republiky, olympijské hry a filmové a seriálové novinky. Podle mluvčí Karolíny Blinkové pořady České televize zařazené do hlavního vysílacího času dosáhly podílu 29,5 procenta.

Nejsledovanějším pořadem prvních šesti měsíců letošního roku, a to na všech českých televizích, byl podle ČT Prezidentský duel z konce ledna, který na kanálech ČT1 a ČT24 v průměru vidělo 2,71 milionu diváků starších 15 let. Nejvyšší sledovanost na jednom kanálu měla ale prezidentská debata na Primě s 2,24 milionu diváků a následují druhý a první díl filmu o Marii Terezii na ČT1 s 2,2, respektive 2,1 milionu.

Související