Vendula Resová, která své více než desetileté zkušenosti s e-commerce sbírala v e-shopu Mall.cz a dalších projektech E-commerce Holdingu skupiny Rockaway se stala brand manažerkou. Zároveň se podílela na budování značky a spuštění e-shopu s potravinami Kolonial.cz, který se posléze spojil s Košík.cz. Následně působila jako brand manažerka e-shopu s potravinami Rohlík.cz. „Mám jasnou představu, jak by se měl Košík.cz v blízké budoucnosti profilovat. Chceme z něj mít přátelskou a svěží značku, která svým přístupem a příběhem dokáže strhnout každého zákazníka – od českých rodin po foodie experty,“ uvádí Resová.

Pozici performance manažera obsadil Tomáš Bzirský. V minulosti působil v e-commerce týmu Českých aerolinií, kde zodpovídal za online marketing napříč všemi trhy. Následně byl několik let marketingovým manažerem e-shopu Rohlík.cz. V Košík.cz povede tým zaměřený na zákaznicky orientovaný výkonnostní marketing. „Každý z nás je jiný, máme jiný životní styl, jiné potřeby a tomu se musí Košík jako služba umět přizpůsobit v nabídce i způsobu komunikace. A začneme tím, že správná sdělení osloví ve správný čas správné lidi,“ zmiňuje Bzirský.

„Do týmu Košíku nastupují dvě výrazné osobnosti online FMCG, jejichž marketingové zkušenosti s online prodejem potravin by těžko někdo překonal. Po období stabilizace tak můžeme opět začít pracovat na rozvoji celé služby. Rád dělám věci naplno a považuji za důležité obklopit se lidmi, kteří to vidí stejně,“ zmiňuje Tomáš Jeřábek, který převzal vedení Košík.cz letos v květnu.

Košík.cz je e-shop s potravinami, drogerií a potřebami pro domácnost. Z více než 15 000 položek mohou vybírat čtyři miliony zákazníků v Praze a středních Čechách, na Plzeňsku, Liberecku, Ústecku, v Hradci Králové a na Pardubicku, ale také v okolí Teplic, Mostu a Chomutova.

 

Související