Už v roce 2016 představil magistrát pod vedením primátorky Adriany Krnáčové projekt “humanizace” pražské magistrály. Dálnice, která necitlivě roztíná hlavní město na dvě poloviny a příliš ho zatěžuje automobilovou dopravou, se měla proměnit v městský bulvár plný parků a přechodů.

Ale nestalo se zatím nic. Především hnutí ANO si žádalo další studie a obávalo se příliš velkých problémů v provozu.

V průběhu let se objevilo hned několik nápadů, co s touto “jizvou na tváři Prahy”. Od zachování současného stavu po proměnu v pěší zónu. I pro kandidáty na post primátora je budoucnost pražské magistrály velké téma, otázka pro dnešní díl Primátorského dotazníku HN proto zní: Má dál vést centrem Prahy dálnice, magistrála? Nebo byste tuhle dopravní tepnu využili jinak? Jak?

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Budou na pražské magistrále cyklostezky a pěší zóny? Kdo z kandidátů o to bude usilovat?

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.