Zákazník si nasadí brýle pro virtuální realitu a s jejich pomocí si vybere vybavení auta. Vůz si ze všech úhlů prohlédne a doladí barvu potahů nebo materiál interiéru. Dnes by se jen podle takových vir­tuálních obrázků člověk při nákupu nejspíš neřídil. Většinou totiž působí nerealisticky − hlavně kvůli zjednodušenému zobrazení povrchů. Vědci z Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze ale vynalezli přístroj, který dokáže zachytit vzhled povrchu předmětů daleko přesněji a přenést data do počítačových vizualizací a virtuální reality.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Kde kromě autoprůmyslu může přístroj najít uplatnění?
  • Co je nevýhodou konkurenčních technologií?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se