Do kanceláře Jany Moravové doléhá hluk projíždějících aut, centrála společnosti Mountfield je hned u exitu číslo 15 dálnice D1 ve Všechromech. Kdo se v místnosti generální ředitelky ocitne poprvé, nejspíše jeho pozornost upoutají mandaly, křišťál na stole či jiné předměty spojované s východní filozofií.

"Prostředí nás ovlivňuje, i proto tu mám některé čisticí nebo zklidňující prvky," říká Moravová. "Jsou to dárky nebo symboly z různých cest, které mě v životě někam posunuly. Proto jsem si je dala do prostředí, ve kterém strávím většinu dne," dodává.

Darem dostala Moravová i portrét herečky Audrey Hepburnové, který kreslila její neteř. Tento symbol ženské krásy má mužům dávat najevo, že se ocitli v kanceláři manažerky. Moravová si myslí, že ženskost by se měla podporovat i v byznysovém prostředí. "Řídím velkou firmu, ale nechci být ženou v kalhotách, která se přizpůsobuje mužům," přibližuje. "Ženy mají velký dar motivovat muže k tomu, aby se předvedli, jak jsou dobří. Tento talent při své práci využívám," pokračuje Moravová a dodává, že jednání s obchodními partnery probíhají věcně.

"V byznysu i životě si vážím lidí, kteří měli odvahu a píli jít za svým snem a dosáhli úspěchů. Ještě více si vážím úspěšných lidí, kteří zůstali sami sebou a dál mají pokoru," vysvětluje Moravová.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se