Radovan Chrz (41) byl dosud vedoucím poprodejních služeb dodávkových vozů. Ke značce Mercedes-Benz nastoupil v roce 2008 do marketingu. Od roku 2012 byl vedoucím marketingového oddělení Mercedes-Benz Cars a v letech 2013 až 2016 působil jako vedoucí marketingové komunikace s odpovědností za aktivity celé společnosti.

Na své dosavadní pozici vedoucího poprodejních služeb dodávkových vozů dosáhl Radovan Chrz mimořádných výsledků. Po svém nástupu v červenci 2016 vybudoval nový tým, se kterým se mu podařilo navýšit obrat i zisk v oblasti prodeje náhradních dílů. Pod jeho vedením došlo rovněž k navýšení podílu uzavřených servisních smluv a k úspěšnému zahájení projektu konektivity dodávkových vozidel Mercedes PRO, který umožňuje digitalizaci jízdních záznamů a přispívá k efektivnější správě vozového parku.

Radovan Chrz se ujímá pozice vedoucího prodeje ve společnosti Mercedes-Benz Cars ČR po velmi úspěšném loňském roce, kdy se značka Mercedes-Benz opět stala nejúspěšnější prémiovou značkou v České republice. Díky prodeji 7 136 vozů se Mercedes-Benz zároveň umístil mezi deseti nejžádanějšími značkami.