Studentka gymnázia v Havlíčkově Brodě Maria Šimůnková seděla v ordinaci a všímala si, jak doktorka musí při vyšetřování a stanovování léčby několikrát do minuty přijímat telefonát. Pacienti se přitom ptali na věci, které mohli jednoduše zjistit na internetu, třeba na ordinační hodiny, nebo jaké dokumenty s sebou přinést. Také od příbuzných, kteří pracují jako lékaři, Šimůnková slýchala, že jim často volají pacienti a ptají se na věci, které si mohli zjistit sami.

Napadlo ji proto, že by lékařům zahlceným podobnými dotazy mohla pomoci. Naprogramovala chatbota, tedy počítačový program, který je schopný odpovídat na vybrané dotazy místo lékaře.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Jak se chatbot šestnáctileté studentky dostal k lidem a jak vypadá budoucnost takových technologických zařízení v lékařské praxi?

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.