Řetězec Albert minulý týden slavnostně otevřel další přestavěnou prodejnu, která se spíš než klasickému obchodu s mnoha regály podobá farmářské tržnici. Přizpůsobit se trendu, kdy dominují otevřené prostory a dřevěné prvky, ale není levné. Podle Jespera Lauridsena, šéfa obchodů Albert, spolkne přestavba desítek prodejen miliardy korun. Vypadá to však, že se velká investice firmě vrací. "Spokojenost zákazníků po zavedení nového konceptu roste, více nakupují, což zvedá tržby na prodejnách," uvedl Lauridsen v exkluzivním rozhovoru pro HN při otevření prodejny v Praze na Zličíně.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se