Marek Hallér před příchodem do Rohlík.cz a působením v Makru pracoval sedm let v oblasti retail consultingu. Nejdříve pro firmu dunnhumby, která je součástí řetězce Tesco a stojí za programem Clubcard.

„Pak jsem pár let pomáhal s rozběhem firmy datasapiens, která se zaměřuje na monetizaci retailových dat. Mé úplné začátky jsou spojené s průzkumem trhu, zejména kvalitativním,“ popisuje Marek Hallér, jehož profesní život se odvíjí kolem zákazníků a zákaznických insightů. „Velmi se těším, že budu moct předchozí zkušenosti zúročit v tak skvělé firmě, jakou je Rohlik.cz.“

Nejpopulárnější domácí online supermarket chce marketingově posunout jak v oblasti kvality služeb, které zákazníkům poskytuje, tak v kvalitě a šíři sortimentu

„A směr je jasný – hodláme náš vztah se zákazníkem přesunout na osobní úroveň. To znamená personalizaci všech aktivit, které děláme. Možnost 'ušít na míru' obchod pro každého jednotlivého zákazníka považuji za naši klíčovou strategickou výhodu,“ vysvětluje Marek Hallér.

Rohlik.cz se zaměřuje na kvalitní lokální dodavatele nebo poctivé farmáře. Zákazníkům umožňuje doručit například salát nebo mrkev již šest hodin od sklizně z českých polí. „Zaměření na domácí a špičkový sortiment je součástí dlouhodobé strategie a chceme být jasným lídrem na trhu v šíři a kvalitě nabízených potravin. Zároveň budeme podporovat domácí výrobce a udávat směr dalšího vývoje na retailovém trhu,“ dodává Marek Hallér.