Firmy si nevybírají své zaměstnance. Zaměstnanci si vybírají firmy. Přehřátost českého pracovního trhu nutí zaměstnavatele, aby se při náboru uměli odlišit a při pohovorech volili třeba i netradiční postupy − například vytvořili video, na kterém personalista kandidáty kompletně provede pracovní pozicí, vysvětluje Zuzana Vitamvásová, evropská HR ředitelka výrobce osvětlení a elektroniky pro automobilový průmysl Varroc Lighting Systems. Své české závody má společnost na severní Moravě. A právě odtud, z Šenova u Nového Jičína, Vitamvásová řídí oblast lidských zdrojů v osmi zemích. Přiznává, že do přijímacího řízení stále více promlouvají technologie. Jejich potenciál je ale podle ní nadhodnocovaný, klíčový při výběru lidí zůstává osobní kontakt.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se