Umělá inteligence, která je schopná komunikovat se zákazníky, se ve službách objevuje čím dál častěji. Novozélandská společnost Soul Machines dává digitálním asistentům obličej i schopnost rozeznat emoce a reagovat na ně. Společnost je představila na futuristickém festivalu Future Port Prague. "Zájem o naše humanoidy mají často banky. Jejich klienti se stydí mluvit o dluzích před někým cizím, a uvědomují si, že umělá inteligence si o nich nic špatného myslet nebude," říká viceprezidentka oddělení pro spokojenost zákazníků společnosti Soul Machines Rachael Rakartová. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se