Když se dvě firmy perou o reklamu, Google se směje. Monopolní postavení gigantickému vyhledávači totiž umožňuje tlačit podniky k tomu, aby platily za reklamu, pokud chtějí být pro uživatele viditelné. Skoro všechno vyhledávání dnes totiž probíhá právě přes Google a firmy mají zájem na tom, aby se v něm neztratily. Technologický obr jim proto nabízí možnost "koupit si" určité klíčové slovo (pojištění domácnosti, elektro Praha apod.), po jehož zadání se uživateli ve výsledcích zobrazí stránky jejich značky.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se