Jak právní, tak ekonomická analýza, které si dodatečně zadalo vedení metropole, potvrzují, že společný podnik mezi hlavním městem a společností Nové Holešovice Development je nejvýhodnější možnost, jak revitalizovat stanici metra Nádraží Holešovice.

Přesto ale zatím Dopravní podnik hlavního města Prahy a developer, kterého společně vlastní společnost Karlín Group Serge Borensteina a americký právník Thomas Samii, nemohou smlouvu uzavřít.

Transakci pozastavil antimonopolní úřad a developerské firmě vyprší ke konci roku opční smlouva na část potřebných pozemků.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.