Jana Hrušková přišla do Volkswagen Financial Services ze Stavební spořitelny České spořitelny, kde působila 15 let na několika manažerských pozicích v oblastech prodeje, obchodu a marketingu. Do její gesce spadala mimo jiné i oblast inovací a digitalizace prodejního procesu. 

 „V rámci svého nového působiště bych se chtěla zaměřit na to, co je pro úspěšnost našeho byznysu klíčové, a to je srozumitelné informování o typech financování, které poskytujeme, o benefitech, které nás odlišují od konkurence, stejně jako o šíři a kvalitě našeho klientského servisu. V letošním roce také interně zvažujeme zavedení nových prodejních modelů, takže mě, i mé kolegy, čeká v blízké budoucnosti nemálo výzev,“ uvádí nejnovější posila Volkswagen Financial Services Jana Hrušková.

Jako ředitelka marketingu a produktu bude mít Jana Hrušková na starosti rozvoj produktového portfolia, péči o zákazníky a v neposlední řadě zastřeší i aktivity z oblasti marketingu. Jejím hlavním úkolem pak bude úspěšné dokončení probíhající digitalizace prodejních procesů a nastavení nové, efektivnější komunikace s klienty. V silné konkurenci, jež na trhu panuje, se bude spolu s celým týmem soustředit na to, aby si společnost i nadále udržela pozici jedničky na trhu.

Související