Historické domy a ulice nyní často zanikají v přehlídce pestrobarevných poutačů nevalné kvality, které mají přilákat zákazníky do toho či onoho obchodu v centru Prahy. Vedení magistrátu proto tento týden schválilo manuál, v němž jsou popsána pravidla, podle kterých by se podnikatelé měli řídit, když si označují své provozovny.

Pravidla se vztahují na všechny provozovny památkově chráněné oblasti v Praze. Mimo jiné určují, že polep na výloze obchodu nemá být větší než 20 procent prosklené plochy nebo že nesmí být používány reflexní barvy nebo blikající poutače. Na štíty zároveň nebude možné dávat vyobrazení prodávaného produktu. Například bude moct obchodník napsat "trdelník", ale už nesmí název doprovodit obrázky nabízeného jídla.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.