Nedávno jsme s kamarádem při grilování řešili, jak bude vypadat práce na podzim a jestli nás covid znovu zažene do domácích pracoven. K mému překvapení o tom hovořil přímo nadšeně. To kvůli svému zaměstnavateli, malé brněnské firmě, která se věnuje výrobě a návrhům podnikových interiérů. Co ho tak potěšilo? Že ve firmě, která původně home office odmítala, se práce z domova najednou stala něčím, co je samozřejmé. "Nastavil jsem si to jako tři dny v práci a dva dny, úterý a čtvrtek, doma. A jsem spokojený a firma taky," řekl mi.

Nevědomky tak potvrdil pět let starou americkou studii, podle níž jsou nejspokojenější ti zaměstnanci, kteří si domluvili práci z domova trvající v průměru dva dny v týdnu. "Optimální úroveň se samozřejmě liší člověk od člověka a podle druhu práce," prohlásila na on-line semináři Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj (OECD) americká akademička Patricia Mokhtarianová, která fenomén home officu studuje třicet let.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.