Už v jarní vlně pandemie vznikla na ministerstvu obrany myšlenka, že by bylo s očekávanou ekonomickou krizí dobré podpořit domácí obranný průmysl. Ten je v mnoha případech na špici svých oborů, ale protože devadesát procent jeho výrobků jde na vývoz, není doma příliš známý. Náměstek ministra obrany Tomáš Kopečný, zodpovědný za průmyslovou spolupráci, proto nyní natočil sérii videí, která má pod heslem "Víme, co máme" představit českému publiku několik takových firem a jejich výrobky na sociálních sítích. V anglické verzi potom videa budou sloužit k propagaci Česka a jeho špičkových výrobků v zahraničí. Kampaň začíná tento týden a první video o zlínském výrobci systémů biologické ochrany je možné zhlédnout u tohoto článku.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 70 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.